FAIL (the browser should render some flash content, not this).

KONTAKT

  • PRINTING-CENTER
    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • ul. Armii Krajowej 2/21
    38-400 Krosno

  • fax: 13 444 04 25
  • tel.: 13 444 04 26
  • NIP: 684-262-18-17
  • www.printing-center.pl

Wykrywania wzorców zachowań i CRM

Dowiedz się, jak bez zbędnego wysiłku komunikować się ze swoimi klientami i przypominać im o swoich produktach.

 

Ten moduł umożliwia drukarniom i zakładom poligraficznym sprawne zarządzanie relacjami z Klientami

Drukarnie i zakłady poligraficzne mogą:

  • rozsyłać wiadomości do swoich klientów (byłych i obecnych)
  • udzielać zniżek wybranym klientom zarejestrowanym w systemie lub przyznawać punkty lojalnościowe stałym klientom
  • przeprowadzać ankiety zadowolenia wśród klientów, klienci mogą przesyłać sugestie/zażalenia/ propozycje ulepszeń.

Na podstawie danych historycznych, branży w jakiej działa, sezonowości tejże branży oraz wielu innych dostępnych informacji, inteligentnie wykryje wzorce zachowań konsumenckich i oszacuje szanse na sprzedaż Klientowi usług i produktów dodatkowych.

Jest to zaawansowany CRM dla drukarni.